joi, 5 mai 2011

PESTE LA CUPTOR


Ne place pestele si  , ca atare,  gatim orice fel de peste   gasim de cumparat  in pravalie,  bineinteles accesibil financiar !
Am luat din Real   o  bucata de peste (cred ca era somn de Dunare) , cam de 2 kg si l-am gatit in cel  mai  simplu  mod cu  putinta , in cuptor, pe cartofi  !
Bucata de peste, frumoasa  de altfel, am spalat-o si am condimentat-o
 si  am lasat-o  un  ceas sa ia gust .
A capatat o culoare   aurie si frumoasa

Intr-o tava smaltuita, am pus  cartofi, am condimentat, am pus pestele, un pic de ulei,  o cana de apa si  am pus folie de aluminiu deasupra, am dat la cuptor pentru jumatate de ora.
Am dat la o  parte folia  si  am lasat  inca in cuptor pina ce  a scazut apa si  s-a rumenit pestele, care s-a desprins frumos de pe oase.
Alaturi,  nelipsitul mujdei de usturoi  si o pofta mare, mare !

2 comentarii:

Menuca spunea...

Danielaaaaa,i-mi lasa gura apa,mama ce bucatica miiicccaaade peste

Daniela spunea...

No, Menuca draga, hai la Cluj , ca fac inca o tura de peste !