sâmbătă, 4 februarie 2012

Tarta cu ciuperci


Din categoria mincaruri cu ciuperci, azi am facut o tarta !
Aluatul, simplu: 250 g faina, un ou, 75 g de unt, sare si o lingurita de praf de copt, toate amestecate si date la frigider pentru o ora. 
Umplutura : o ceapa calita, citeva bucatele de bacon,  ciuperci , citeva bucatele de  cirnati, sare , piper, toate  tinute la foc scazut pina ce scade tot lichidul.
Aluatul se pune in tava de tarta si se inteapa cu furculita. 


Peste el se aseaza umplutura iar peste umplutura  se razuieste  cam 50 de g de cas de oaie  si se desarta  2 oua batute bine cu  2 linguri de smintina. 




Se da la foc  pentru o ora, dupa care se lasa la racit, ca sa se inchege, cel putin 15 minute. 

4 comentarii:

Ioana V. spunea...

arata foarte bine!Pup

Daniela spunea...

Alinutzika, este foarte buna!
Te pup si eu cu drag!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ti-am spus eu ca ma tremini cu ciupercile tale nu-i asa?.Acu'chiar sa stii ca vin pe capul tau,fie ca vrei sau nu,ca sa-mi dai papa bun.Pupici!
Te rog sa vii sa-ti ridici premiul pe care ti-l ofer cu mare drag.

Daniela spunea...

DiaMar, nu termin cu ciupercile, nu si nu !
Hai, eu atita iti spun !
Cu premiul e mai greu, am un calculator nou , cu programe noi si e cam greu pentru mine dar iti multumesc ca esti asa de draguta si te gindesti si la mine !