miercuri, 29 ianuarie 2014

Ostropel de curcan

Pentru ca este iarna si  la capitolul diversificare alimentatie stam destul de prost, ne orientam sa facem bunatati cu ce avem, fara apela la verdeturile din supermarket, care si asa nu au nici un gust. 

Pentru azi, un ostropel de curcan, delicios, merge perfect la dieta. 
Am fiert in oala sub presiune  2 pulpe inferioare de curcan, impreuna cu ardei gras rosu tocat - are in el si patrinjel verde tocat (de la congelator) , 1 ceapa mare taiata marunt, 2 morcovi taiati cubulete , sare si piper, vreo 50 de minute, pana ce carnea s-a  desfacut lejer de pe os si au iesit tendoanele ca scobitorile. 
Apoi am rasturnat totul in cratita (zeama si carnea ) si am pus cam 800 ml de bulion de casa  (un suc de rosii putin mai gros ), 2 foi de dafin si vreo 10 catei de usturoi tocati. 
A fiert  in continuare la foc mare  (asa, ca la cazanul vrajitoarei ) 
pana ce  a scazut  zeama, ramanand  atat doar cat sa acopere carnea, putin ingrosata, ca un sos  excelent. 
Este o mancare simpla si gustoasa, dietetica si foarte consistenta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am pus praf de copt si mi-a iesit foarte subtire aluatul ( o singura foaie ) ;pun data viitoare. in rest..delicioasa, mersi ( daca mi-a iesit mie, e de bine...sunt barbat )

Anonim spunea...

Se vede nu? Am gresit reteta la care sa iti dau comment :) semn ca trebuie sa merg sa cumpar un curcan si sa incerc ostropelul, drept pedeapsa !

Daniela spunea...

E de bine ca esti barbat si ti-a iesit foaia delicioasa dar e de rau ca nu stiu eu la ce reteta te referi ......

Daniela spunea...

Se vede, se vede! Doua copane de curcan rezolva problema ostropelului, asa ca , poti incerca dar nu ca pedeapsa si ca pofta !