duminică, 15 septembrie 2013

Dovlecei umpluti cu pulpe de pui



Dovleceii, frumosi si proaspeti, i-am taiat pe jumatate, am scobit mijlocul cu o lingurita si i-am asezat in tava. 

Separat, am tocat 4 pulpe superioare de pui dezosate si o ceapa alba, le-am pus la calit intr-o lingurita de ulei de masline, am pus un borcan de sos de rosii cu ciuperci, miezul de dovlecel tocat,  sare , cimbru si piper. Dupa ce s-a racit, am adaugat 2 oua si cam 100 de grame de cas  razuit (pentru cine este la dieta si nu vrea cas, se poate pune putina branza de vaci, frecata cu putina sare si un ou). Umplutura am pus-o peste jumatatile de dovlecel si au stat la cuptor cam 30 de minute. Apoi am pus pe deasupra niste cas, mai mult rupt decat razuit si a mai stat in cuptor 5 minute. 
A iesit o bunatate, simpla si rapida. 


3 comentarii:

Adina spunea...

Fur reteta si fug!:)

In bucatarie la Sidy spunea...

Sa va fie de bine !!! Sunt sigura ca totul e de la voi din gradina....
Mi-ar place daca ai avea timp sa citesti ce scrie aici:
http://sidyskitchen.blogspot.ro/2013/09/multumiri.html
O zi minunata !

Lubita Iancu spunea...

Si astea sunt bune!!