miercuri, 5 aprilie 2017

Clatite cu spanac, umplute cu crema de branza



Pentru ca este vremea spanacului si musai sa fie pregatit  cat este fraged, astazi am cules o portie generoasa si am facut  o portie generoasa de bautura in blender (spanac si apa plata ), am pus la congelator  in forme de briose, dupa ce a fost macinat tot in blender , cu foarte putina apa si, la sfarsit, clatite.
Dupa ce spanacul se marunteste foarte bine in blender, cu putina apa minerala, se adauga  2 oua, sare , lapte si faina alba. Toate l-am amestecat in blender, pana la omogenizare. Aluatul trebuie sa aiba consistenta smantanii. Ca si gramaj  am folosit 300 grame spanac, 100 ml apa minerala, vreo 300 ml lapte si faina  vreo 6 linguri pline.
In tigaie antiaderenta, am facut clatitele . Nu in tigaia subtire de clatite, ci, in tigaie mai groasa, ssa se coaca  bine.


Reci, clatitele se ung cu crema de branza (de data asta am facut crema acasa, din telemea rasa si smantana ), se ruleaza si se lasa putin, sa se inmoaie aluatul bine.
Sunt delicioase, sanatoase si binevenite pe masa noastra

Niciun comentariu: