luni, 30 noiembrie 2015

Supa de curcan cu galuste de ficat si branza


O supa delicioasa, dietetica si gustoasa, tocmai buna pentru pranz intr-o zi rece, asa se poate descrie aceasta supa. 
Foarte simpla, se poate face si din pui sau vita. 
Asadar, o spinare de curcan, doua radacini de patrunjel, doi  morcovi si o ceapa mare, cu o lingura rasa de sare, cu cateva boabe de piper si un varf de cutit de turmeric se pun la fiert , cu apa rece cat sa treaca peste ele cam cu 5 cm.Eu le-am fiert in oala cu presiune, vreme de 40 de minute.
Dupa ce s-a racit putin, am strecurat supa. Separat am facut galustele : un ficat de curcan taiat marunt, impreuna cu o ceapa mica rasa, le-am pus intr-un tocator electric pentru cateva secunde si a iesit o pasta foarte fina. Am adaugat 2 linguri de branza de vaci dietetica, data prin sita , un ou si 2 linguri cu varf cu tarate de ovaz. Am potrivit cu sare si piper si am lasat  la odihna pentru 20 de minute. 
Am trecut inapoi pe foc supa strecurata  si, cand a inceput sa fiarba, am luat cu varful linguritei inmuiate in supa, cate putin din pasta de ficat si am pus in supa clocotita. Pasta este molcuta insa, in contact cu supa fierbinte, se intareste imediat. Au fiert galustele  cam 5 minute si apoi am tras oala deoparte, am acoperit-o si am mai lasat-o 10 minute. 
Supa s-a tulburat putin de la ficat , insa, gustul bate aspectul. 
Se mananca fierbinte si cu adaos de piper. 

Niciun comentariu: