marți, 9 iunie 2015

Ardei copti cu fasole verde si smantana



 Gustoasa, buna, racoritoare si de dieta, asa  descriu aceasta mancare minunata . 
Pentru ca am mai avut ardei copti la congelator si fasole verde in pivnita, la  borcan , repejor am facut o mancare minunata !
Asadar, am inceput cu  o ceapa taiat marunt, incalzita intr-o lingura de ulei, peste care am pus  ardeii copti ,taiati fasii, inca inghetati.(vreo 10 ardei). Peste ei am pus fasolea verde dintr-un borcan de 1,700 kg , un manunchi de usturoi verde taiat marunt  si am lasat la fiert 10 minute, timp in care sa se dezghete ardeii si sa se amestece cu fasolea. Separat, o lingura de smantana dietetica  am amestecat-o cu  200 ml de  apa rece si cu amestecul acesta am dizolvat  o lingura de amidon alimentar (pentru cine este la dieta restrictiva, se poate dizolva amidonul numai cu lapte degresat). Am rasturnat  amidonul dizolvat peste mancare, amestecand continuu, pana ce s-a ingrosat sosul  de pe legume. Am dat la o parte , am pus patrunjel tocat si am potrivit de sare. Cand se mananca, se mai poate adauga marar tocat, da un gust excelent mancarii. 
Mancarea a iesit consistenta si aromata, in zilele astea de caldura deosebita se mananca la temperatura camerei, fara a fi incalzita.
 Poftiti la masa !







Niciun comentariu: