marți, 22 aprilie 2014

Oua rosii , in coaja de ceapa si turmeric


Am vrut anul acesta , neaparat, sa vopsesc ouale  natural, fara sa ma mai gandesc la chimicale. Asadar, am facut totul ca la carte : intr-o cratita de inox am  pus de seara cojile de ceapa (de la vreo 10 cepe, si albe si rosii), plus o ceapa rosie taiata felii, 2 linguri zdravene de turmeric si trei litri de apa. A stat asa, muratoare, vreme de vreo 14 ore. Ouale, spalate si  degresate, le-am pus la fiert in acest amestec, mai pe  fundul cratitei  si le-am acoperit cu foile de ceapa. De la momentul in care a inceput sa fiarba, am lasat 15 minute. S-au colorat foarte frumos, turmericul a aurit culoarea, a iesit un rosu spre caramiziu si nu s-a spart nici un ou.  Fierbinti, ouale au avut parte de un frecus zdravan cu slanina, asa, ca sa straluceasca si ele putin. 
Va recomand calduros sa adoptati aceasta metoda, este sanatoasa si fara pericole, merita efortul cu prisosinta !

Niciun comentariu: