miercuri, 24 iunie 2015

BUDINCA DE OREZ CU VISINE SI CIRESE




Pentru ca acum este vremea cireselor si a visinelor, o budinca dulce , rapida si gustoasa , cu aceste minunate fructe, este binevenita. 



Asadar, am  fiert orezul  cu lapte (varianta  clasica : o cana orez si trei cani lapte , cu 4 linguri de zahar sau cu indulcitor pentru cine nu are voie la zahar ) timp de 20 de minute. L-am lasat sa se odihneasca  si sa se raceasca, acoperit, alte 20 de minute . Peste  orez am pus 2 oua si coaja rasa de lamaie , am amestecat bine totul si am pus  intr-un vas ceramic, tapetat cu unt si pesmet.


Am nivelat orezul si deasupra am pus  cirese si visine   fara simburi , amestecate cu putin zahar ,  dar am  rasturnat si  zeama  rezultata din  scosul samburilor .




Am dat la cuptor   pentru 30 de minute. A iesit  o minunatie, cam acra, ce-i drept ,dar asa am vrut sa fie !


Aceasta budinca iese minunata si iarna, cu fructe din congelator astfel ca, atunci  cand afara e zapada si ger,   noi vom manca bunatati cu  fructe delicioase , fara conservanti  sau alte adaosuri.



Niciun comentariu: